maandag 4 januari 2016

Kwaliteiten

Eigen Kwaliteiten

Ik ben Gitty van de Rakt. Ik ben iemand die hard werkt, doorzettingsvermogen heeft en graag op een andere manier over een aantal zaken nadenkt. Ik vind het goed om op een creatieve manier na te denken over de toekomst.
Daadkracht is voor mij ook belangrijk, er voor gaan zoals ik dat zelf graag omschrijf!

Ik werk op SintLucas, dit is een MBO school voor creatieve beroepen. Ik geef daar het vak Burgerschap en Personality.
Mijn expertises liggen dan ook vooral op het gebied van burgerschap en de social skills. Mijn vakken  wil ik graag op een andere manier vormgeven. Daarbij ben ik bereid risico's te nemen.
Ik vind het belangrijk dat in het onderwijs studenten goed worden voorbereid op de toekomst. Tijdens de periode dat ze op SintLucas zitten vind ik het belangrijk dat studenten goed worden begeleid.  Dit betekent dat elke student een persoon is, die behoefte heeft aan een eigen leerproces. Dit leerproces staat centraal.

Persoonlijke leerdoelen
Voor de komende periode wil ik zoek gaan naar mogelijkheden rondom de groepen burgerschap in de regio. Ik wil daarbij op zoek naar contacten, contacten aangaan en eventueel kennis te kunnen delen.
Daarnaast wil ik graag de maatschappelijke context en de maatschappelijke trends om kunnen zetten in toekomstige onderwijs mogelijkheden.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten