zaterdag 16 april 2016

Conclusie LA4

Samenvattend kan ik stellen dat ik de onderwerpen binnen het leerarrangement erg interessant heb gevonden. Ik vond het inspirerend om na te denken over de toekomst van het onderwijs.
Met name van het scenario schrijven heb ik veel geleerd. Het gaf een concreet beeld van de toekomst zoals deze mogelijkerwijs zou kunnen gaan verlopen.

De samenwerkingsvormen van het leer arrangement hebben veel extra leermomenten gecreƫerd. Door samen te werken aan onze groepsblog en alle quests heb ik veel geleerd. We hebben veel met elkaar gepraat over hoe het in andere sectoren van het onderwijs gaat. Daarbij zagen we overeenkomsten en verschillen.
Binnen de samenwerking hebben we elkaar goed aangevuld en heeft iedereen een taak gehad.

De vorm van het leer arrangement middels een 'game' had voor mij geen meerwaarde. Ik ben niet meer of beter gaan presteren dan binnen andere leer arrangementen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten